
نامه ای سرگشاده به کشور بدستان بلند جنابان ریزو درشت این کشور که به حرف خود به گوش شنوا مفتخر ! همان مدعیان گوشدار بی هوشی که ناله های دردمندان بیهوش را نمی شنوند . همان خوش خورهای روی زمین همان کاخ نشین های آخ نبین. نوشته های این درد اندیش روان پریش را که از سیاه چال غم به شما دلدادگان لم نوشته بخوانید تا جایگاه درخور خود را بدانید در این ساعت های پایانی سال ، بیرون از حب منصب و مال, بدون تبر و تیشه تنها با دوربین اندیشه ، چشم ...
ادامه مطلب
xa0 xa0 xa0نامه رمزی به نامزدxa0 ...
ادامه مطلب