
xa0دوست دارم غمی کتاب کنمxa0 xa0 ...
ادامه مطلب
دوست دارم غمی کتاب کنمxa0ای مهربانای درد شناس آشنا ، ای اشگ شناس سر شناس، بیاای دلنواز ، بیا ودردلت برایم پناهگاهی بسازبیا.بیا و لحظه ای چشمان خشگیده ی مراxa0با مستی ناب نگاهت غرق شراب کنبیا............بیا و برایم شقایقی بیاوربیا ودستم را بگیر و با قایقی ،دقایقی به کرانه ی اقیانوس آرامش ببردوست دارم به ساحل زیبای چشمانت بیایم و صدایت بزنم با صدایمدوست دارم امواج خروشان مهربانی ات را نگاه کنم درطاق بست...
ادامه مطلب